Oferta

Prowadzisz stronę internetową lub sklep online? Potrzebujesz poprawnych językowo, ciekawych treści, dzięki którym klienci będą ustawiać się do Ciebie w kolejce? Napisz zatem do mnie – do solidnego, terminowego copywritera z 3-letnim doświadczeniem w branży!

Jakie typy treści możesz mi zlecić?

Z chęcią przygotuję teksty poradnikowe, artykuły blogowe oraz opisy stron katalogowych/produktów w sklepie internetowym. Oferuję pisanie na zadany temat i z uwzględnieniem podanych słów kluczowych. Mogę również pomóc w wymyśleniu tematyki, pasującej do specyfiki danej strony. Jeśli będą potrzebne, napiszę też zapleczówkiprecle.

Preferuję następującą tematykę:

  • hobby i zainteresowania,
  • szeroko pojęta turystyka,
  • wyposażenie wnętrz i dodatki do domu,
  • aranżacje ogrodów,
  • zdrowy tryb życia,
  • uroda i moda.

Cennik copywritera: ile to kosztuje?

To pewnie jedno z kluczowych pytań, które się nasuwa, prawda? Już wyjaśniam, jak to działa. Otóż stawki ustalane są indywidualnie. Na cenę tekstów wpływają takie czynniki jak:

  • typ zlecenia, czyli jakiego rodzaju treści miałyby zostać przygotowane,
  • długość tekstów (rozliczam się w zzs – znakach ze spacjami),
  • termin wykonania – treści “na już” albo “na wczoraj” są droższe 😉 ,
  • fakt, czy zlecenie jest jednorazowe, czy też przewidywana jest dłuższa współpraca – np. stałe prowadzenie bloga albo regularne dosyłanie opisów produktów z Twojego sklepu online,
  • dostarczone materiały lub ich brak – cena uwzględnia bowiem moją pracę, związaną z przeprowadzeniem rzetelnego researchu. Wszystko po to, aby jak najlepiej dopracować treści dla Ciebie.

A na koniec… kontakt do Twojego copywritera!

Jeśli nie masz czasu regularnie przygotowywać treści na swoją stronę – napisz do mnie! Jak już wspomniałam, jako copywriter pracuję od trzech lat. W tym czasie zdobyłam doświadczenie, współpracując zarówno z agencjami marketingowymi, jak i z klientami indywidualnymi.

Zastanawiasz się, czy możesz do mnie zadzwonić i ustalić warunki współpracy telefonicznie? Preferuję jednak kontakt mailowy. Dlaczego? Cóż, zawód zobowiązuje – w końcu jestem “człowiekiem od pisania”. Ponadto gdy i Ty, i ja mamy wszelkie ustalenia i umowę na piśmie, wszystko jest jasne i uporządkowane. A zapewne zależy Ci na tym, aby współpraca przebiegała gładko i bez przeszkód, prawda?

Od razu poinformuję, iż wystawiam faktury bez VAT.

Chciałabyś/chciałbyś zlecić mi treści do napisania? Zapraszam zatem do kontaktu i współpracy! Nie przekonała Cię moja oferta? Hmm… A taka? 🙂